طنز نوشته

دنیای شادی

جوک .دل نوشته.طنزوسرگرمی.شعر.

طنز نوشته

میگن پول چرک کف دسته؛ دست ما هم که کلا آنتی باکتریاله !
.
.
به سلامتی پسری که قشنگترین دختره دنیارو هم تو خیابون دید، سرش را انداخت پایین و زیر لب گفت “میرم جلوتر شاید بهترشو دیدم…”
.
.
یه بارم اومدم به مهمونا شیرینی تعارف کنم گفتم:
“بفرمایید دهنتونو سرویس کنید”
.
.
من هیچوقت نفهمیدم چرا آدما زیرِ پتو احساس امنیت میکنن…
حالا گیریم یه قاتل اومد توی اتاق خواب، حتما میگه:
الان اومدم بکشمت… اَه لعنتی پتو داره نمیشه!
.
.
دیدین صبحا که بیدار میشین بعدش یه لحظه دوباره میخوابین، بیدار که میشی میبینی ۳۰دقیقه گذشته…؟؟؟
حالا تابلوئه که ۲دقیقه بیشتر نخوابیدیا ! فکر میکنن ما خریم… !!!
.
.
چهار طرف اتاقم عنکبوت تار بسته، منم ازشون به عنوان سیستمه پدافندی علیه پشه ها استفاده میکنم…
یه هم زیستیه مسالمت آمیز داریم با هم…
.
.
خواهی نشوی رسوا، مثل آدم زندگی کن خوب !
خودم گفتم ! شریعتی بی گناهه !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,

] [ 16:14 ] [ آرش ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،